ראה"מ לשעבר על גל החקיקה הדיקטטורי: "איראן זה כאן. ארדואן זה כאן"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשעבר על גל החקיקה הדיקטטורי: "איראן זה כאן. ארדואן זה כאן"

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה יוצא למתקפה חריפה כנגד הממשלה, על רקע גל החקיקה הדיקטטורי להקמת צנזורה ברשתות החברתיות, אישור לשוטרים לפרוץ לביתם פרטיים ללא צו בית משפט, העברת סמכויות מי יהיה ראש הממשלה ליועמ"ש, נתניהו הזהיר, "ממשלת בנט-לפיד-עבאס, שזוכה לאפס תמיכה ציבורית, פועלת לבטל את הדמוקרטיה הישראלית"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע גל החוקים הדיקטטורים והמסוכנים שעוברים לאחרונה בכנסת, בניהם אישור לשוטרים לפרוץ לבית ללא צו מבית משפט, צנזורה ברשת, והחוק שמעביר את כל הכוח הדמוקרטי לידיו של היועמ"ש שיחליט מי יהיה ראש ממשלה בישראל. ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מתריע הערב (שלישי) מהסכנה לדמוקרטיה הישראלית.

    נתניהו כותב, "תקדים עולמי חמור נגד הדמוקרטיה. ממשלת בנט-לפיד-עבאס עומדת להיות הממשלה הראשונה בעולם הדמוקרטי שתחוקק חוקים פשיסטיים להגבלת חופש הביטוי ברשתות החברתיות ולהתערבות בוטה בזכות לפרטיות של אזרחי המדינה".

    נתניהו מתריע כי "היא מתכוונת להעביר חוק שערוייתיתי ותקדימי שמאפשר למדינה להתערב בתכנים של הויכוח הציבורי ברשתות החברתיות. חוק זה נועד לסתום פיות, לחסום ביקורת של אזרחים נגד הממשלה ולשלוט בשיח הפוליטי ברשתות החברתיות".

    עוד הוסיף, "היום יצא המרצע מן השק. בניסיון להצדיק את החוק להגבלת הרשתות החברתיות אמר סגן שר החינוך מאיר יצחק הלוי שקיימים ניסיונות ישירים ובוטים לשנות את דעתם של מקבלי ההחלטות, כולל שלו, דרך הרשתות החברתיות".

    ראש הממשלה לשעבר תקף בחריפות את כוונת הממשלה, "שומו שמיים. אזרחים מביעים ברשתות החברתיות דעות מנוגדת לאלה של הממשלה. הרי בדיוק בשביל זה יש דמוקרטיה. ואת זה רוצה הממשלה להגביל".

    נתניהו ציין כי "זהו עוד חוק אנטי דמוקרטי מדהים שמצטרף לשורה של חוקים נוסח איראן שהממשלה מעבירה, כגון החוק שמאפשר למשטרה להכנס לבתי אזרחים ללא צו, ולבצע בהם חיפוש".

    עוד הוסיף נתניהו, "כעת זה נמשך בחוק הבלתי יאומן לשלילת חופש הביטוי והשתקת הביקורת הציבורית ברשתות החברתיות. לאן נעלמו כל אבירי שלטון החוק והדמוקרטיה, מגיני חופש הביטוי וזכויות הפרט? איפה הם?" תהה ראש האופוזיציה.

    נתניהו הוסיף ותקף את אבירי זכויות האדם, "באופן מביש הם ממלאים פיהם מים. גרוע מזה, רבים מהם נותנים גיבוי לחוקים הדיקטטוריים האלה באמצעות ערוצי התעמולה, שמצטרפים גם הם לרמיסת כל תחרות למונופול הדעות בתקשורת המגוייסת שלהם".

    בסיום דבריו כתב נתניהו, "מיום ליום מתברר שממשלת בנט-לפיד-עבאס, שזוכה לאפס תמיכה ציבורית, פועלת לבטל את הדמוקרטיה הישראלית. על כולנו להיאבק בחוקים
    הדיקטטוריים האלה ולהוקיע אותם מעל כל במה. איראן זה כאן. ארדואן זה כאן".



    0 תגובות